Dostawa

Dostawa zamówionych towarów odbywa się przesyłką kurierską.

Możliwy jest również odbiór osobisty (tylko po wcześniejszym umówieniu) w Warszawie
z ul. Joliot-Curie 19A lub Al. Wilanowskiej 7

Dokładne koszty dostawy podawane są zawsze w podsumowaniu "koszyka" po wybraniu preferowanej opcji (nie dotyczy paneli szklanych).

Koszt dostawy fototapet, ramek, obrazów to:

- 19,90 zł – przesyłka kurierska (DHL) przy przedpłacie na konto sklepu

- 0 zł – odbiór osobisty przy przedpłacie na konto sklepu

UWAGA! Koszt transportu i dostawy paneli szklanych ustalany jest indywidualnie dla każdego zamówienia!

 

Zakupy o wartości powyżej 700zł wysyłamy GRATIS! *

*nie dotyczy paneli szklanych

 

Naszym Klientom wysyłamy wyłącznie pełnowartościowy towar, w odpowiedni sposób zapakowany i zabezpieczony przed uszkodzeniem zgodnie z wymogami Przewoźnika.

Mimo to zdarzają się przypadki uszkodzeń w transporcie wysyłanych przez nas przesyłek, skutkujące uszkodzeniem przesyłanych towarów, w związku z czym prosimy wszystkich naszych Klientów o bezwzględne przestrzeganie przedstawionej procedury odbioru przesyłek.

Poniższy sposób postępowania umożliwi nam skuteczną reklamację szkody u Przewoźnika, natomiast zaniechanie w procedurze, w szczególności podpisanie odbioru przesyłki bez jej dokładnego sprawdzenia w obecności kuriera, spowoduje że nie możemy zagwarantować Państwu uznania reklamacji.

Procedura odbioru przesyłek:

1. W chwili dostarczenia przesyłki należy:

  a) policzyć ilość przekazywanych paczek

  b) sprawdzić stan opakowań poszczególnych paczek

  c) podpisać odbiór

  d) otworzyć paczki i sprawdzić stan i ilość odbieranego towaru w obecności Kuriera

2. Jeżeli jakakolwiek paczka i/lub zawarty w niej towar jest uszkodzona należy zażądać od kuriera niezwłocznego spisania protokołu szkody odrębnego dla każdej paczki. Kurierzy zobowiązani są do posiadania formularzy protokołu i nie mogą odmówić jego spisania ani też proponować sporządzenia go w późniejszym terminie.

Przed podpisaniem protokołu należy uważnie przeczytać jego treść i upewnić się że wszystkie szkody są poprawnie opisane.

Spisany protokół prosimy przesłać do nas drogą mailową w celu rozpoczęcia przez nas procedury reklamacyjnej u Przewoźnika.

Uszkodzoną paczkę wraz z  jej zawartością, opakowaniem oraz wszystkimi nalepkami informacyjnymi należy zachować do czasu zakończenia procedury reklamacyjnej.

  • Dodaj link do:
  • facebook.com
Facebook